יישור שיניים לילדים

הלסת והשיניים אצל מבוגרים כבר מפותחים לחלוטין בעוד שאצל ילדים הם עדיין עוברים תהליך גדילה וצמיחה. המשמעות היא שנוח יותר לבצע יישור שיניים אצל ילדים והתהליך הוא גם מהיר יותר. לאור העובדה כי עצמות הלסת אצל מבוגרים קשות, כמו גם הרקמות מסביב לשיניים, זה הופך את תהליך ההתאמה מחדש של השיניים ליותר מורכב, לכן מוטב לצאת לדרך ככל המוקדם.

יישור שיניים לילדים - באיזה גיל מומלץ להתחיל?

על מנת לגלות האם צריך לבצע יישור שיניים אצל ילדים יש לבדוק האם קיימת בעיה אורטודונטית אשר מחייבת טיפול מוקדם, לכן מומלץ להגיע לבדיקה אורתודונטית ראשונה בגיל 6-8. ישנן בעיות הגורמות נזק ועלולות להחמיר עם הזמן, לכן רצוי לטפל מוקדם ככל האפשר, בתנאי ויש שיתוף פעולה מצד הילד המטופל.

יישור שינים אצל ילדים - איך מתבצע התהליך?

תהליך יישור השיניים לילדים משתנה בהתאם למקרה הספציפי של הילד ולצרכיו – הוא כולל מספר שלבים. ראשית חשוב לדעת כי במסגרת טיפול אורתודנטי, מופעל כוח על השיניים או על הלסתות, דבר הגורם לתזוזה של השיניים עד שהן מוצבות במקום הנכון. בעזרת גשר בשיניים ("סמכים", בשפה המקצועית) ויצירת לחצים עדינים, השיניים העקומות נעות למקום המבוקש. לפעמים גם יש צורך להרחיב את עצם הלסת, כדי ליצור התאמה בין שתי הלסתות.
תהליך היישור יכול להיות מספר חודשים ועד שנתיים לכל היותר, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא לפעול על פי התכנית שהתבססה מראש על בדיקות וצילומים של מערכת השיניים של הילד. בנוסף, חשוב לדעת תוך כדי הטיפול והזמן, האורתודנט מבצע מעקב מלא על מצב השיניים ובהתאם לתוצאות שמצא, הוא בונה את המשך התכנית.

מה השיטות ליישור שיניים אצל ילדים?

כיום ניתן לבצע יישור שיניים אצל ילדים בכמה שיטות, באמצעות קשתיות שקופות, ביניהן אינויזליין (Invisalign) ו- Spark וגם באמצעות גשר (סמכים חיצוניים ממתכת).
קשתיות שקופות אינויזליין או Spark: יישור שיניים בשיטת אינויזליין או Spark נעשה באמצעות פלטות (קשתיות) פלסטיק שקופות בלתי נראות. הקשת השקופה מאפשרת לילדים ובני נוער ליהנות משיניים מיושרות ומתפקדות בזמן האוכל, כמו גם ממראה נאה בזמן חיוך. לשיטה זו יש מספר יתרונות, החל מטכנולוגיה ייחודית של הדמיה תלת ממדית מדויקת, אסתטיקה, תוצאות מושלמות בזמן קצר, ניקוי שיניים בקלות ועד העובדה שהן נוחות להרכבה ולא מכאיבות. בשורה התחתונה, יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות INVISALIGN/SPARK מיועדת למטופלים המעוניינים בטיפול נסתר ואסתטי.

גשר מתכת, סמכים (ברקטים): רוב הטיפולים בימים אלו עבור ילדים ובני נוער מתבצעים באמצעות סמכים ממתכת המודבקים על המשטחים החיצוניים של השיניים. ישנם סמכים שקופים אשר עשויים מחרסינה והם טובים מאד, זאת לאור העובדה כי הם כמעט בלתי נראים. הסמכים הללו מודבקים על החלק החיצוני של השיניים בדומה לסמכים ממתכת והם אינם משנים את מראם השקוף לכל אורך הטיפול אצל הילד. בנוסף, יש גם סמכים ברקטים ממתכת, אלו הם הפופולארים ביותר עבור ילדים ובני נוער כשגם היעילות שלהם גדולה. כמו כן ניתן למצוא סמכים עם נעילה עצמית ואף סמכים נסתרים המודבקים בצד הפנימי של השיינים.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 08-6757148

דילוג לתוכן